donderdag 4 april 2013

Toeval

Soms moet je wel geloven in het toeval, dat er zaken zijn die gewoon zo moeten zijn.  Want een andere verklaring bestaat er soms gewoon niet.  Zo sprak ik vandaag met een klant, die me heel openhartig begon te vertellen dat ze bezig was met de procedure om Bam-mama te worden.  Ze kon in niets vermoeden dat dit iets was waar ik ook mee in mijn gedachten zat. Haar hele verhaal kwam er op antwoord van mijn vraag ‘Wat is je adres?’  Toch was het tijdens dit gesprek dat ik begon te beseffen dat dit iets is waar ik écht voor wil gaan, en dat het nu de moment is om er mee te beginnen en om een afspraak te maken met het hospitaal.  Maar niet alvorens ik dit nieuws aan mijn ouders vertel.... morgen ga ik er op bezoek....

©, 2013, bloggen.be/singlemama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten