dinsdag 25 juni 2013

Too Soon?

Ik kreeg telefoon van een vriend deze week
'Ik vertrek volgende week naar New York, zal ik iets meebrengen voor je?'
'Ah dat zou tof zijn!  Kan je zo blauwe baby All Stars meebrengen?  En een rompertje met daarop dat logo van New York, maar in plaats van 'I <3 New York, I <3 my mommy.'
'Euh, ok... Waarom?'
'Oh, altijd leuk om cadeaux te geven hé' lach ik

Enkele dagen later vertelde ik dit tegen twee vriendinnen op een etentje.
'Heb je nu al babyspullen gekocht? vragen ze alletwee
'Te vroeg?' vraag ik schuldbewust
'Oh help.... ik voel het al, je gaat niet te doen zijn, we gaan je echt moeten intomen als het zover is of je koopt alle baby-winkels leeg.  En trouwens.... waarom blauw?  Ben je al zo zeker dat het een jongetje zal zijn?'
'Nee, maar blauw kan voor een meisje toch ook... zo onder een jeansbroekje is dat toch superstoer!'
'Jaaaa' zuchtten de twee vriendinnen gelijktijdig, en het is me al helemaal vergeven dat ik soms al te ver wegdroom...


©, 2013, bam-to-be.blogspot.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten