maandag 10 februari 2014

Ik ben er niet mee bezig...



Ja, dat was een goed plan… er niet mee bezig zijn.  Fantastisch idee!  Ware het niet, dat dit gewoon niet lukt!  Hoe doen mensen dat? Er niet mee bezig zijn? Er gewoon niet aan denken?  Ik doe echt mijn best hoor, maar hoe meer ik me forceer om er niet mee bezig te zijn, hoe meer mijn gedachten er toch naar uitgaan.


Met mijn algemeen humeur valt het nog goed mee, ik ben nog positief en heb nog geen kleine inzinkingen gehad. Met de zenuwen ook nog alles goed, tot hiertoe heb ik nog steeds wat geduld over.  Maar ik denk er gewoon CONSTANT aan.  Het gaat niet weg uit mijn gedachten.  Ik wil het gewoon zodanig graag dat ik er niet in slaag om me echt op iets anders te concentreren.  Beetje ambetant natuurlijk hé.  Beetje frustrerend ook, want mijn geliefde google slaagt er niet in om met nieuwe informatie op de proppen te komen.  Ze verwijst me telkens opnieuw naar dezelfde websites en forums, die helaas niets nieuws te melden hebben.  Heb ik dan echt al alles gelezen? 


Ondertussen heb ik wel, dankzij mijn vele opzoekingswerk, een hele strategie ontwikkeld, voornamelijk gebaseerd op het drinken van warme drankjes.  Ik maak iedere week soep en drink de hele dag door vruchtenthee.  En daarboven heb ik Tarwekiemolie besteld, dat zou de doorbloeding, en bijgevolg ook de innesteling bevorderen. Laten we hopen dat dit ook zal werken en ik binnen een weekje toch eens een positieve test in handen zal hebben!  En ondertussen zal ik gewoon proberen.... er niet mee bezig te zijn! 

©, 2014, bam-to-be.blogspot.be 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten