donderdag 6 februari 2014

En we wachten weer... - vijfde inseminatie



Gisteren was het weer inseminatiedag, de 5de ondertussen, en alles is zeer goed verlopen.  Op nog geen 5 minuten was ik al geïnsemineerd en nog 5 minuten later stond ik alweer buiten.  Vlak voor het buitengaan vroeg ik nog aan de gyn wat zo het gemiddeld aantal pogingen is dat men nodig heeft vooraleer er een positieve zwangerschap uit voortkomt.  Het antwoord was ‘4’. Ik zit er dus al een klein beetje over, maar dit betekent ook  dat het nu waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren, en misschien is het deze 5de keer wel raak!  Ik blijf ondertussen verder warme drankjes drinken en me warm houden in het algemeen, ik drink zo goed als geen alcohol meer en ik ben 2 dagen voor de inseminatie nog eens tot bij de acupuncturist geweest.  Veel meer kan ik niet doen, behalve wachten dan.  Wachten op een antwoord.

Behalve het resultaat van de inseminatie wacht ik trouwens ook nog op iets anders… namelijk het resultaat van een sollicitatie.  Twee maanden geleden vernam ik van een vriend dat er een vacature vrijkwam die me echt op het lijf is geschreven.  Bijgevolg gaf ik mijn CV nog eens een opfrissing en schreef een hopelijk overtuigende motivatiebrief.  En ja hoor, vorige week kreeg ik bericht dat ik op 26 februari op gesprek mag komen.  Om me wat voor te bereiden had ik al een gesprek met 2 mensen uit de sector, waarvan er ééntje zelfs mijn naaste collega zal worden.  En hoe meer ze over de job vertelde, hoe warmer ik ervoor liep.  Ten eerste komt er heel wat schrijfwerk aan te pas, en ik ben al een tijdje op zoek naar werk waarvoor ik wat vaker in de pen zou mogen kruipen.  Bovendien is het voornamelijk thuiswerk. Het bedrijf heeft geen eigen kantoren en het is de bedoeling dat je het secretariaat, de nieuwsbrief en het bedrijfskrantje van thuis uit tot een goed einde brengt.  Hoe ideaal zou dat niet zijn als er een boeleke bijkomt?  

Deze maand zijn er dus 2 dingen waarvoor ik duim en hoop en kaarsen brand. Twee dingen waarop ik wacht.  Laten we hopen dat ze allebei positief uitvallen.  En dan vraag ik niets anders meer gedurende heel het jaar! Beloofd!

©, 2014, bam-to-be.blogspot.be 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten