donderdag 10 juli 2014

Er is goed nieuws en er is slecht nieuws



Er is goed nieuws en er is minder goed nieuws. Of ja slecht nieuws. Het slechte nieuws is dus dat het weeral niet gelukt is. Alhoewel dat eigenlijk geen nieuws meer is want dat was verwacht. Het heeft dus ook geen zin om daarop door te gaan. Dan maar over naar het goede nieuws. Het goede nieuws is dat ik nog steeds kan relativeren en dat ik de toekomst wel vrij positief inzie.

Wat betreft mijn babyplannen gaan we nu overschakelen naar ivf en/of icsi (de uitleg hierover volgt nog). Alhoewel dat lichamelijk en emotioneel wel een zware procedure is, zijn de slaagkansen wel een pak hoger. Ik ben vooral blij dat we het nu iets drastischer aanpakken, want ik had absoluut geen zin om te blijven aanmodderen met iui. Ik heb het gevoel dat we eindelijk eens vooruit zullen gaan en ben helemaal gemotiveerd om eraan te beginnen.  Volgende week heb ik mijn gesprek en zal ik meer weten over de praktische kant van de zaak. Ik zal waarschijnlijk in augustus kunnen starten. 

Het andere positieve nieuws is dat er eindelijk eens opportuniteiten zijn qua jobmogelijkheden. Ik ben mijn job namelijk al een tijdje beu, vooral het dagelijks op en neer rijden (1,5 uur per enkele rit) begint door te wegen.  Helaas waren de goede jobs niet voor het grijpen.  Daar begint stilletjes aan verandering in te komen en ik hoop dus ook dat ik binnen afzienbare tijd dichter bij huis zal kunnen werken. Gisteren had ik alleszins een vrij goed sollicitatiegesprek, en moest deze job toch niets worden, dan heb ik nog enkele andere interessante vacatures op het oog waar ik binnenkort voor zal solliciteren. 

Met een beetje geluk (en uiteraard heel wat doorzettingsvermogen) zal mijn leventje er binnen een jaar misschien helemaal anders uitzien, met de perfecte job en de allerliefste baby erbij! 

©, 2014, bam-to-be.blogspot.be  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten