dinsdag 1 oktober 2013

Het Preconceptiefeestje

Zoals ik reeds eerder eens vermeld heb, is tijdens heel die weg ernaartoe, het idee geopperd om nog eens goed uit de bol te gaan alvorens ik de feestjes en de wijntjes (toch voor eventjes) zal moeten laten. Een leuke manier om bewust nog eens te genieten van het uitgaansleven, het leven dat voor een hele periode op een zeer laag pitje zal staan.  Toen we, een dikke maand geleden, dit weekend hadden uitgekozen, had ik nooit kunnen denken dat het echt wel de dag voor die eerste inseminatie zou vallen.  Eerlijk gezegd deed het feestje er niet meer zoveel toe, de volgende dag was veel belangrijker.  Maar alles was al geregeld en ik besloot er gewoon van te genieten, zij het dan wel op een rustige manier.

De aperitief was voorzien bij een bevriend koppel.  Ze hadden lekkere hapjes verzorgd en het was heel gezellig om rustig een beetje bij te babbelen.  Uiteraard kwam de vraag ‘En wanneer moet je nu de eerste keer gaan?’  Ik besloot om hen niet te doen schrikken door ‘morgen’ te antwoorden.  Dit hield ik nog even voor mezelf.  Nadat we hadden ingecheckt in ons hotel, gingen we met z’n allen op restaurant. We waren in totaal met 12, een mooie bende dus.  Spijtig dat van de ‘échte vriendinnen’, er maar eentje kon komen. De anderen hebben zelf al een gezinsleven en kunnen zich dan ook moeilijker vrij maken om een avondje uit te gaan. Het is natuurlijk altijd leuker als alle belangrijke mensen in je leven erbij kunnen zijn, maar als dit niet het geval is, moeten we er toch van genieten. En dat heb ik gedaan!  Het eten was heel gezellig en lekker. Nadien gingen we naar De Vooruit, waar er een feestje met jaren '80 en '90 muziek was.  Zo van die muziek die je niet meer zo vaak hoort tijdens het uitgaan en waar je echt van kan genieten als het wel zo is.  
Natuurlijk heb ik het wel rustig gehouden, want die eerste inseminatie zat teveel in mijn achterhoofd.  Dus veel water drinken en af en toe een pintje en niet te laat terug weg. Rond 03u00 ging ik met de vriendin terug naar het hotel, klaar voor een hopelijk rustige nacht, want de volgende dag was toch Oh Zo belangrijk!

©, 2013, bam-to-be.blogspot.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten